Hemtentan klar, salstenta nästa

Så, klockan är snart halv fyra och hemtentan är klar. 6 sidor, 12 877 tecken utan mellanslag (15 413 med mellanslag). Nu vill jag nog inte sen Psycho igen på ett tag.

För att koppla av under veckan försökte jag se några andra filmer. Body of Lies av Ridley Scott var en av dom och den fungerade som bra bortkoppling av tentatänk (Är inte Ridley Scott väldigt ojämn som regissör?). Däremot såg jag också Vertigo av Hitchcock och under hela filmen täntke jag bara och jämförde med scener från Psycho. Suck, jag hoppas att jag ska kunne se fler Hitchcock filmer normalt efter detta...

Dock kan jag inte slappna av ännu, för på torsdag är det sastenta på filmhistoria fram tills 1960. Suck!

Är väldigt uppe i varv och borde sova...men somnar man måste man ju vakna och börja plugga...kanske ska se en film...? Suck...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0