Vad händer?

Jag har haft svårt att hålla den här bloggen vid liv. Under flera tillfällen har det skett långa uppehåll mellan inläggen, vilket varken är önskvärt för bloggaren eller för läsarna (kanske snarare "läsaren", då statistiken för denna blogg ligger på ungefär en till två unika besökare per dag). 

Jag tänker nu försöka mig på en vändpunkt med detta. Hur? Ett tag framöver kommer jag försöka presentera olika teman som bas för att diskutera, analysera och tipsa om film. Temat kan vara allt från olika tidsperioder, genrer, stilar, regissörer...ja, egentligen vad som helst som går att anknyta till filmens värld.

En förhoppning är att detta skall göra det lättare för mig att få ut mer av bloggen, och således även kanske för de människor (och djur?) som skulle få för sig att läsa inläggen. Kanske skulle detta även kunna leda till att läsaren kan engagera sig i temat genom att kommentera. Ja, även kanske komma med förslag på nya teman eller andra filmer som rör olika teman.

Vad sägs, ska vi testa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0